- Úvod
- Obchodní podmínky
- Jak reklamovat
Máte problém s nakoupeným zbožím? Vyřešíme!
Vyplňte níže uvedený formulář na základě kterého Vás budeme kontaktovat s dalším postupem. Reklamované zboží můžete také rovnou zaslat s popisem závady a kopií kupního dokladu na naší adresu:
LOSAN s.r.o.
Reklamace
Špitálské náměstí 4
400 01 Ústí nad Labem
e-mail: rma@dostupneit.cz
Reklamaci v záruční době můžete také uplatnit v dalších autorizovaných servisech daného výrobce.
O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme informovat na Vámi zadané kontakty (e-mail, telefon).
Nahlášení reklamace / servisu
V případě požadavku na svoz zařízení tuto službu zajišťujeme prostřednictvím přepravce PPL a služba je zpoplatněna 250 Kč za jeden balík. Zařízení musí být správně zabaleno.