Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 001 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Příslušenství
  3. Rozšíření záruky
  4. ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 3 roky - On-Site MBD, pro Commercial NTB, CZ, el.

ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 3 roky - On-Site MBD, pro Commercial NTB, CZ, el.

Vlastnosti a specifikace služby: Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček. Local On- Site ... celý popis
Dostupnost
Není skladem
1 185 Kč
979 Kč
bez DPH
Momentálně není k dispozici
Číslo produktu:ACX11-004840NX
EAN kód:4718017555326
Výrobce:Asus
Zařazení:Notebooky | Rozšíření záruky - 3 roky
  • Kompletní specifikace
  • Hodnocení 0
  • ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 3 roky - On-Site MBD, pro Commercial NTB, CZ, el.
    ASUS Premium Care - Rozšíření záruky na 3 roky - On-Site MBD, pro Commercial NTB, CZ, el.
    Není skladem
    1 185 Kč
    979 Kč bez DPH
Kompletní specifikace

Vlastnosti a specifikace služby:

Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.

Local On- Site Service (LOSS)

• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)

Servisní balíček pro prodloužení místní záruky

• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.

Podmínky

Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.

Zboží zařazeno v kategoriích

Jsme autorizovaný partner

Platební metody
Kde nás najdete

Alejní 2785
Teplice, 415 01

Mapa
Kontakty
(Po-Pá, 9-17 hod.)
LOSAN s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz