Novinky
29.01.2023
Šrotovné až 500,- za starý router
DEJTE SBOHEM STARÝM ROUTERŮM
Pořádná a kvalitní Wi-Fi síť, která pokryje signálem každý kout vašeho domova je základem pro práci, zábavu i vz...
číst celé
24.09.2021
Notebooky ASUS B5 s OLED displejem nově v naší nabídce
Přinášíme Vám nové modely lehkých odolných notebooků ASUS ExpertBook B5. Jedná se o plně vybavené 13,3" notebooky v konfiguracích s IPS obrazovkou neb...
číst celé
- Úvod
- Příslušenství
- Rozšíření záruky
- ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day), pro AIO, CZ, el.
ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day), pro AIO, CZ, el.

- Kompletní specifikace
- Hodnocení 0
- ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day), pro AIO, CZ, el.Není skladem1 846 Kč1 526 Kč bez DPH
Kompletní specifikace
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On- Site Service (LOSS)
- Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
- Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
- Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
- Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
- Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
- Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
- V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Zboží zařazeno v kategoriích